Countrylivingintheciity

Jag är så kär !!!

Publicerad 2015-03-10 17:04:00 i Allmänt,

I min yngsta lille plutt! Han vet exakt hur han ska linda mej runt fingret. Han är så mjuk och god att jag har svårt att neka honom något. Vilken himla tur att jag fick barn! Det var det bästa jag gjort!
 
 
 
Barn får en att känna att man har något att leva för och genom barn kan man få de upplevelser och den kärlek man själv aldrig fick som liten. Jag försöker att inte påverka mina söner i sitt liv. Det viktigaste är att de är lyckliga och inte hur mycket pengar eller vilket fint jobb de kan ha att skryta med. Nej, just nu vill lillkillen bli hundtränare och det tror jag skulle passa honom alldeles utmärkt. Kram min stora pojk! Snart blir du 10 år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela