Countrylivingintheciity

Idag lagar Paolo mat till oss

Publicerad 2015-03-05 13:17:20 i Allmänt,

 
Idag hade Paolo Roberto en timmes föreläsning för oss på huvudkontoret. Efter det så lagade han mat och alla fick provsmaka. Förläsningen hann jag tyvärr inte gå på eftersom vi har så mycket att göra just nu men det var kul att få provsmaka maten iallafall.
 
Igår lagade äldste sonen mat till mej. Det var väldigt uppskattat då jag både behövde tanka och handla påvägen hem.
 
Nej, nu måste jag jobba vidare. Ha en bra dag alla!
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2015-03-05 21:54:59

Det var nog ändå maten som var det bästa, jag är inte så förtjust i hans snackande...

Svar: Nej, det stämmer, han har ju rätt macho attityd.
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela