Countrylivingintheciity

Bilder från jobbet

Publicerad 2015-03-06 16:20:19 i Allmänt,

 
 
Ja, det här blir ju ett jättespännande inlägg. Men sånt är livet. Inte kul jämt. Här på bild har vi Nils, vår chef som vi haft längst, S som nog vill vara hemlig och jag och M som nog också vill vara hemlig.
 
Idag har vi skapat extrapriser, svarat i vår felanmälan, fikat, och funderat över våra barn. Nåja, Nils har inga barn men han var inte med på något fika heller.
 
Såhär ser det förresten ut när man kliver ut ur hissen på högsta våningen för att komma till vår reception:
 
 
 
 
Och såhär ser det ut när jag ätit en halv paj:
 
 
 
Roligare än såhär blir det inte!
Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Postat av: Eva`s blogg

Publicerad 2015-03-07 18:08:11

ha ha ja så är det ju trevlig helg på dig med kramen

Svar: Kram min fina Eva! <3
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela