Countrylivingintheciity

Yngste sonens rum...

Publicerad 2015-01-26 15:53:22 i Hemma hos oss,

...liknar mest ett vardagsrum nu.
 
 
 
 
Det blir bättre när vi ska se på film i hans rum och så ska jag bygga ut ett till hus till dem sen. Redan nu i sommar ska äldste sonen få ett rum (lillstugan blir hans) och så här ser golvet ut som jag vill lägga där:
 
 
Och tapeterna:
 
 
 
Möbler har jag redan åt honom och nya fina sängkläder och gardiner.
Det blir grannen som får hjälpa till med renoveringen igen.
 
Före- och efterbilder kommer i sommar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela