Countrylivingintheciity

Vår jul 2014 första blogginlägget...

Publicerad 2015-01-05 09:42:00 i Jul,

Nu var det ett tag sen jag skrev och jag skäms lite. Jag har inte haft så mycket för mej utan bara gjort det nödvändigaste samt SOVIT. Gud vad trött jag varit. Inte för att det är så himla mycket att göra på det här jobbet jag har nu utan det har varit lite privat strul, mörka dagar samt 2 timmars pendlande per dag som tar ut sin rätt. Tänk själv att komma hem kl 18 och fortfarande ha handlande, matlagning och bära in vattten i stugan. Sen ska det förhöras läxor och umgås också innan kl 20 då yngste sonen ska i säng. Då är det inte mycket mer man orkar sen. Nu bjuder jag iallafall på några bilder från oss. Jag älskar ju julen så pyntande och familjen kommer högt på min prio-lista.
 
Först några foton från Bergs Gård där vi firade julen: http://bergsgard.nu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är SÅ glad att vi hade råd att åka hit. Det var så varmt och gästvänligt. Som en gammaldags jul för barnen. Jag brukar ju lägga ut några tusen nästan varje år i bara bensinkostnad när vi kör upp till Norrland och släktingarna men eftersom de var sjukskriva nästan allihop så användes pengarna till detta. Jag tror att barnen gillade lantkänslan med men nästa år har jag dem inte över jul så då blir det nog bara att jag bjuder dem på julbord hemma.
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2015-01-05 20:01:26

Wow, så fint det ser ut!

Svar: Tack så mycket :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela