Countrylivingintheciity

Vår jul 2014 andra inlägget...

Publicerad 2015-01-05 10:08:04 i Jul,

Vad har vi mer gjort... jo julpysslat lite mellan tiden då jag jobbat och haft ledigt:
 
 
 
 
 
Äldste sonens påhittiga apelsin fick mej att skratta och min hårda knäck fick mej att gråta. Nä men det hade ju varit bra med en elektrisk mätsticka.
 
Sedan har vi varit på marknad i Södertälje:
 
 
 
 
 
Varit på badet med barnen och en av deras vänner:
 
 
 
och.... nu är det dags för en tredje inlägg om julen tror jag. Det här blir ju för många foton i samma inlägg annars.
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2015-01-05 20:04:28

Jag gillar den apelsinen, en modern prydnad!

Svar: Ja den gjorde mej väldigt glad :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela