Countrylivingintheciity

Mjuka underställ.

Publicerad 2015-01-23 14:16:00 i Allmänt,

 
 
Nä, nu är jag trött på att vara kall! Jag brukar köpa H&Ms undertröjor men de är så mesigt tunna och tappar formen lätt så i år har jag köpt några från Cubus.
 
Tjejen i kassan sa; nämen, åh de där är så bra, jag har en på nu, och sådant vill man ju höra när man handlar!
 
De här topparna är både tjocka, strechiga och snygga på. De är gjorda av ekologisk bomull och kostar bara 99 kr. De fiins även att köpa på webben;
 
https://cubus.com/sv/7039389_F951
 
Sedan svängde jag ändå förbi H&M av gammal vana och köpte ett par svarta mönstrade strumpbyxor för 129 kr. Inte så prisvärt men de var ganska fina. 
 
 
 
ICA Maxi har flera olika strumpbyxor också. Själv gillar jag de vita och grå. Och ett bättre pris har de också.
 
 
 
 
 
Trevlig och varm helg önskar jag er alla!
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2015-01-23 22:24:41

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;-)

Svar: Haha, jaså tycker du det :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2015-01-26 08:47:49

Fina grejor :)
Köper mest från HM. Men tyvärr har vi inte HM i stan...så det blir då vi far till Karleby..
Ha en bra början av veckan!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela