Countrylivingintheciity

Menymallar

Publicerad 2015-01-15 14:07:00 i Allmänt,

 
 
Fick en sådan bra idé från Facebook idag. En tjej hade gjort Menyer för hela veckan och gav tipset att ha dem på kylskåpet eller inramade framme i köket.
 
Så jag gjorde två stycken olika själv som jag kan maila till er.
Ge mig bara er mailadress nedan så mailar jag över ett dokument så att ni själva kan ändra maträtterna. Nu kanske det finns någon som är expert på Word. Det är inte jag! Det här tog tid för mej att göra och jag googlade innan utan att hitta några som var helt klara.
 
Ja, de här blir kul att ha framme i mitt kök iallafall. 
 
 
 
 
 
 

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela