Countrylivingintheciity

Har en pastellig dag.

Publicerad 2015-01-30 13:17:18 i Allmänt,

Igår var jag på AW hemma hos min vän L. God mat och en massa tjejsnack. Och så fick jag en jätefin present också. Trots att jag inte ens fyller år.
 
 
 
Det var trå koftor och ett fint halsband. Jag blev så himla glad!
Tänk vad glad man blir när någon överraskar en sådär.
Själv är jag också en sån som gillar att överraska. En gång tänkte jag att jag skulle skicka mina vänner små kylskåpsmagneter med tänkvärda ord. Och fortfarande när jag besöker dem så ser jag att de har kvar dem.
 
 
Liknande finns att köpa på Inn & Finn samt i bokhandeln.
 
Hoppas ni får en fin helg!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2015-01-30 19:47:48

Så kul med överraskningspresent! Hoppas du får en trevlig helg du med!

Postat av: Eva`s blogg

Publicerad 2015-01-31 10:27:24

Va fin du är i lugg och va mysigt med tjej träff :) snällt attge dig en present alltid kul...ha en fin lördag kram

Svar: Tack snälla Eva!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela