Countrylivingintheciity

Före- och efterbilder av stugan

Publicerad 2014-09-21 09:14:40 i Hemma hos oss,

Ni som följer mej på Facebook har fått se hur stugan byggts ut från dag till dag. Här i bloggen bjuder jag dock bara på före och efterbilder.
 
I det nya utrymmet ska det bli badrum och hall. Badrummet ska ha bl a turkos mosaik för att bryta av det vit, svart och gråa tema jag har hemma. Sen blir det nog ganska mycket hyllor för handdukar och parfymer och smink. Jag har ju fått hjälp med utbyggnaden av min granne ibland och när jag sa att jag behöver ett stort badrum så skrattade han och sa att det här kommer att bli jättestort så att jag inte behöver oroa mej för att få plats men allt.
 
Själv är jag tveksam ;) men här kommer de då från gulligt gammeldags till halvmodernt (pengarna tog slut så resten av byte av panel sker nästa sommar).
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-09-22 00:21:00

Jag är inte så mycket för gammaldags så jag tycker det är skitsnyggt!

Svar: Tack! det var härligt att höra!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-09-23 10:05:54

Hej på dig ...här har jag missat lite men har scrollat & du är ju såå fin tjejen ....ditt hus har blivit såå fint & super mysigt tycker jag ..ha en fin dag kramen

Svar: Tack så mycket och vad kul att du kikade in! Jag har inte hunnit blogga eller läsa så många bloggar sista tiden men nu har jag hunnit kika in hos dej.Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela