Countrylivingintheciity

Jul på Åhlens

Publicerad 2014-10-21 13:58:00 i Jul,

Ni som känner mej vet ju att jag älskar jul! Och fastän vi bara befinner oss i Oktober så har redan julen smygit sig fram i en del butiker. En av dessa är Åhlens. Här kommer ett axplocka av några godbitar som de har i år:
 
 
 
Guldigt presentsnöre i spets.
 
 
 
 
Traditionellt pynt.
 
 
Mer julpynt i vitt.
 
 
 
 
 
 
Fina presentpåsar.
 
 
 
 
 
Och annat smått och gott:
 
 
 
 
 
 
Snart är det bara två månader kvar till julafton !!!

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-10-21 21:05:11

Men var är de glittriga ugglorna och paljettskorna? Och skallarna, har de inga skallar????

Svar: Näe, de har inget sånt. Men Rusta har jättemånga skallar och skor :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva`s blogg

Publicerad 2014-10-26 09:37:08

jag har väl tappat en hel del när det gäller julen sen barnen flyttade hemifrån men visst är det mysigt att pyssla hemma :) kramen ha en skön söndag

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-10-28 14:16:09

Jag får rysningar då jag tänker på att det snart är jul.
Jo visst gillar jag jul men det är ju vinter då och det gillar jag inte.
Ha en fin dag!
Kram

Svar: Nä, själva vintern gillar jag inte heller, med snö och blåst (och slask som det är ibland här nere). Men till jul ska jag också upp till Norrland. Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: maria at inredningsvis

Publicerad 2014-11-13 12:36:17

HÄRLIGA juliga prylar me like :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela