Countrylivingintheciity

Förra helgen

Publicerad 2014-05-11 09:05:45 i Allmänt,

Förra helgen kom syster och hennes familj hit ner från Norrland för att hälsa på.
De bodde i min lillstuga som är väldigt liten tyvärr men det gick ändå väldigt bra! De kom på torsdag natt och åkte på lördag eftermiddag.
 
Vi hann med en massa saker. Shopping, lekar ute, picknic och ett besök på: http://www.sodertalje.se/torekallberget Ett underbart ställe som påminner om Skansen men har gratis inträde och ligger nära mitt hem. Det var tur att hon hittade det!
 
Min syster vill inte att jag visar några foton på henne och hennes barn vilket jag respekterar, men jag är glad över att jag fick visa upp ett foto av oss två på FB i alla fall. Här kommer några mysiga foton från Torekällberget:
 
 
 
Flaskmatning av lamm
 
 
Min modiga son som sa att han kände sig som en cowboy.
 
Gammaldags godisaffär
 

Trevligt bageri.
Barnen sa att det var jättekul att träffa kusinerna och jag hade också väldigt roligt! Jag längtar redan till nästa år då jag hoppas att hon kommer och att jag hunnit bygga ut lite då också.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-11 13:42:10

förstår att ni trivdes och ser mysigt ut allt :) ha en skön söndag kramen

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-11 23:24:39

Så kul att hitta så fint utflyktsställe i närheten!

Postat av: Ergo sum

Publicerad 2014-05-16 10:09:07

Åhh, vad trevligt att ni hade det så mysigt! Hon tyckte säkert att du hade fått det väldigt fint! Skickar dig en massa kramar

Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Publicerad 2014-05-20 14:58:16

åh åh å vad mysigt både att träffa din syster med hennes barn och utflykten ni gjode :)
Vilken tuffing en cowboy wow
Måste ha sett hur gulligt ut som helst med lammen
Sedan en gameldags godisaffär hur mysigt låter inte det och sedan ett bageri på det
Ett ställe som jag skulle trivas på :)
En massa kramar

Svar: Ja jag tror att du också skulle ha gillat det. Vad kul att se att du fortfarande trivs på ditt jobb! Ha en bra kväll! Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-05-22 14:36:39

Mysigt helg ni verkar ha haft!
Hoppas du nuuter av solen denna veckan, så skönt att sommaren kommit! kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela