Countrylivingintheciity

Före- och efterbilderna

Publicerad 2014-03-26 14:49:46 i Allmänt,

Det är vid sådana här dagar jag önskar jag kunde photoshoppa. Men kanske min trista hud kan få er att känna er fräscha så det här bjuder jag på ;)
 
Mitt osminkade ansikte före och efter ögonbrynstatueringen:
 
 

Gjorde det ont?
Ja
 
Hur lång tid tog det?
ca 1.5h
 
Vad gjorde ondast?
Slutet, när de fyllde i skuggan i ett redan tatuerat område.
 
Var gjorde jag den?
På Stockholms Beauty Center på Drottninggatan.
 
Vad kostade det?
5000 kr
 
Hur länge håller det?
1-3 år
 
Var det värt det?
Stort JAAAAAA.
 
Har ni fler frågor så får ni gärna ställa dem. Nu har en timme gått sen jag gjorde det och jag har klämt i mej lite smärtstillande och fortsätter jobba på, på jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-03-26 19:36:17

Att tatuera gör ont! Men varför håller det bara i några år? Mina tatueringar har jag för livet. Är det någon speciell sorts färg de använder? Jag tänker att en kanske vill ändra sina ögonbryn med tiden och inte ha samma resten av livet...

Svar: Jag tror inte de använder samma färg. Men jag vet inte vad det är de använder. Jag har även vanliga tatueringar och de har också hållit :) Jag valde jättesmala ögonbryn förra gången och nu har jag lite bredare. Men jag längtar tills de inte ser så mörka ut. Det ska ju läka i 10 dagar sedan blir de nog som jag vill ha dem.
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-03-26 20:19:34

Det blev bra ju! :)
Hoppas du har en fin kväll!
Kram!

Svar: Tack så mycket! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2014-03-26 22:33:31

tack snälla
vad fint det blev
hoppas du har en mysig kväll
kraam

Postat av: Pia

Publicerad 2014-03-27 08:23:18

Jättefint resultat! Ser inte svullet ut heller för att vara så nygjort. Har du använt 3D-tekniken? Nu ska jag verkligen ta mig en ordentlig funderare...
Kram Pia

Svar: Japp det var det. Det känns så värt det idag :) Det kommer ju blir ljusare om någon vecka men alla som sett det tycker att det ser så naturligt ut med "stråna" trots att jag inte har ett enda eget hårstrå. Jag rekommenderar verkligen detta.
Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-03-27 10:15:46

Men se där, har aldrig tänkt på att man kan tatuera ögonbryn.
Det ser jättefint ut!
Kram

Svar: Det finns så mycket man kan förbättra ;) hihihiTack!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Nina

Publicerad 2014-03-27 14:05:53

Men så bra det blev, förstår att du är nöjd.

Svar: Tack :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Linda på Markbladet

Publicerad 2014-04-12 21:13:07

Snygga blev dom ;-)

Svar: Tack, tack, :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela