Countrylivingintheciity

Billiga skönhetstips

Publicerad 2014-03-20 16:40:57 i Allmänt,

Jag gillar Lets Deal och har faktiskt provat några erbjudanden så jag tänkte tipsa er om lite fina saker de har nu. Jag skulle jättegärna vilja prova på lösögonfransar och just nu finns de ju till extra bra pris:
 
http://letsdeal.se/deal/8231920 Det här görs ju i Orminge men vad sjutton, det är ju kul att åka till nya platser med.
 
 
 
Sedan har jag även hittat två ställen som målar naglarna i gellack och en massa andra roliga skönhetsbehandlingar. En sak jag dock skulle avråda till är plastikkirurgiska ingrepp till billigt pris. Då främst fettsugning med laser som faktiskt kan göra att din mage ser missbildad och vågig efteråt. De enda kliniker jag har förtroende för är Akademikliniken och Sophiahemmet.
Andra saker som inte är så smart att nappa på är rea på tatueringar. En tatuering ska du ju ha för resten av ditt liv och då är det viktigt att du tar reda på om det är ett seriös ställe och om de är duktiga.
 
Hittade också ett erbjudande om permanent make up men när jag tittade lite mer på resultaten så var de både sneda och fula. Själv ska jag göra min permanenta make up på Stockholms Beauty Center nästa onsdag. Utan någon som helst rabatt men de har väldigt fina resultat. Jag kommer troligtvis att lägga upp både före och efter- bilder så missa inte det ;)
 
 
Kram!
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2014-03-21 08:29:25

Wow, vad spännande med permanent makeup! Vad ska du göra? Själv är jag jäkligt sugen på ögonbryn då mina bara växer till hälften, får måla dem jämt och ständigt.
Berätta gärna vad du ska göra och vad du tycker efteråt för jag är som sagt jätteintresserad!
Trevlig helg!
Kram Pia

Svar: Precis, det är ögonbrynen jag ska göra. För jag har nämligen samma problem som du :) Det kommer att bli jättespännande för nu är det bara två dagar kvar. Jag vill inte se arg ut, eller förvånad efteråt bara så pojkvänen får följa med och se så att det blir rätt :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-21 09:20:07

Nej då här missas inget :) ja dom dealsen är bra där kan man hitta kul saker ha en skön dag kram

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-24 09:16:36

God morgon vill önska dig en skön måndag kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela