Countrylivingintheciity

Vårt midsommarfirande

Publicerad 2014-06-20 22:54:00 i Allmänt,

I år åkte vi till en bygdegård i närheten av där vi bor. Det kändes bra eftersom vädret alltid är opålitligt vid midsommar.
 
Det var verkligen mysigt så dit kommer vi att åka igen. Här kommer fotona från vår midsommar:
 
 Korvförsäljning

Fiskdamm
 

Prickskytte
 
 

Tipspromenad
 

Fästmannen min.

När det blev för kallt ute åkte vi hem och åt en sillunch.

Sen en väldigt smuliga tårta som dock smakade gott.

Glad midsommar allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-21 10:38:05

Åh då har ni haft det riktigt trevligt :) hoppas även dagen blir skön kramen

Postat av: Marre

Publicerad 2014-06-21 20:04:54

Ser ut som riktigt midsommarfirande! Sill och potatis är vansinnigt gott med en kall öl till! Och så jordgubbstårta! Mums! :)

Postat av: Freja

Publicerad 2014-06-21 23:20:56

Glad midsommar!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-07-08 08:29:22

Mysigt! Fin blus du har också! :)
Hoppas du har en fin vecka! kram!

Svar: Tack tack :)Det ska bli spännande att se foton från din Bali-resa sen!
Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela