Countrylivingintheciity

Vad soligt det var i helgen!

Publicerad 2014-06-17 09:37:38 i Allmänt,

Jag brände mej lite överallt. Så nu undrar jag hur bränd jag blir när vi åker till Grekland nästa torsdag ;)
 
Det var Eken cupen (handboll) som jag var på med sönerna som jag brände mej. Den var utomhus och sån trevlig festivalstämning med tält och försäljning med mat och dryck. Vi var där både lördagen och söndagen.
 
Men jag hann med att rensa fontänen hemma med. Ser ni vad fint det blev:
 
 
 
 
Och så hann jag med att baka en äppelpaj och tvätta i en tvättstuga jag äntligen fått tag på. (Jag har tyvärr fått lämna in kläder i ett år nu eftersom vi inte har någon tvättstuga där vi bor. Det har varit både lite kostsamt och omständigt att inte kunna tvätta när man vill men nu har jag äntligen fixat en som ligger ganska nära mej.)
 
Jag ÄLSKAR att tvätta! Jag älskar doften av nytvättat och att vika dem och hänga in dem. Det känns som om man får nya kläder vaje gång.
 
Tvätta är snäppet bättre än att laga mat som jag också gillar. Vilka hushållssysslor gillar/ogillar du?
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-06-17 09:42:43

Wow, Grekland vad härligt! Vart i Grekland blir det? Gillar också att tvätta (men inte mer än att laga mat ;) ) Tyvärr känns det inte som tvätthögarna minskar när man är 5 pers!
Kram

Svar: Det blir Kreta på hotell: http://www.ving.se/grekland/kolimbari-chaniakusten/avra-imperial-beach-resort-spa
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-17 22:35:26

Åhh, vilken fin damm du har! Jag ogillar nog alla hushållssysslor tror jag... Laga mat, handla, diska, städa, tvätta, stryka... Jag målar och snickrar hellre!

Svar: Åh, det är ju bra! Jag hade gärna lärt mej att snickra :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-19 09:21:17

håller med dig ang tvätten o ska ni till Grekland? var? härligt ha en fin midsommar kramen

Svar: Kreta! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela