Countrylivingintheciity

Ibland ser man inte alla träden för skogen.

Publicerad 2014-06-01 16:38:00 i Allmänt,

Ofta tänker jag hur kul det hade varit att åka iväg och se något annat. Jag tänker inte på att något annat kanske finns bara alldeles runt hörnet.
 
Som här, när Näs by firade sin dag:
 
 

Vi körde väl 1 mil eller 2.
 

Och kom fram till idylliska Näs.
 

Där man kunde köpa både helgrillad gris och helgrillat lamm.
 

Och en massa annat smått och gott.
 

Man kunde prova bågskytte, whiskeyprovning och fiskedamm.
Gärna i den ordningsföljden.
 

Man kunde se sporten Potato-Picking.
 

Samt fagra mö:er på häst.
 

När man sett klart på stånden så kunde man slå sig ner och vila lite också.
 
En helt underbar tillställning som jag ska planera bättre för att se på nästa år.
 
Festligheterna pågick långt in på småtimmarna och hela evenemanget finns att följa på Facebook.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-06-01 23:41:11

Mysigt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-02 09:35:14

det verkar ju super mysigt :) kan förstå dig att du vill vara med :) ha en fin måndag kram

Svar: Tack detsamma! kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela