Countrylivingintheciity

Är det bara jag eller?

Publicerad 2014-06-11 10:47:00 i Allmänt,

Är de fler som känner att ni inte har koll?
Förra veckan var jag ju sjuk. Vilket ledde till att jag kom efter i mitt jobb så nu sitter jag vid ett rörigt skrivbord och hetsskriver.
 
Sedan efterom jag jobbar i stan och bor på landet så finns det inte mycket tid för att handla efter jobbet när yngste sonen ska hämtas så det får jag göra på lunchen. När jag borde varva ner och äta ordenligt.
 
Igår åkte jag tex och snabbshoppade avslutningskläder till barnen. Min vecka och mitt ansvar. Det hade jag helt förträngt. Och nu när det är så varmt så märker man ju av att det saknas både linnen och t-shirts i garderoberna.
 
Idag har yngste sonen utflykt med skolan i stan. Så igår gräddade jag pannkakor till kl 22.
Imorgon har äldste sonen sin avslutning så då jobbar jag halvdag och fredag så har yngste sonen sin avslutning så då blir det halvdag då med.
 
Usch för att lämna barn vid 07 och hämta vid 18. Sen laga mat, fixa läxor och ha koll på att de duschar och sen isäng för att upprepa allt dagen efter.
 
Det blir liksom ingen kvalitetstid. Förän helgen. Då det är handboll hela helgen... så nja inte mycket kvalitetstid då heller. Synd.
 
Men på torsdag nästa vecka går jag på semester och då tänker jag äntligen släppa allt och bara slappa!!!
 
 
 
Nybeställd liten top från H&M. Fotot är taget på jobbet.
 
 
Mitt röriga skrivbord.
 
 
Vårt snygga show room nere i receptionen.
 
Och var kan man köpa varorna?
 
Jo, här: http://www.bjornborg.com/se/
 
Ha en underbar vecka! Vare sig du har avslutningar att gå på eller ej!
 
Kram!
 

Kommentarer

Postat av: En lantis i Shanghai

Publicerad 2014-06-11 14:24:46

Sitter här i Kina och undrar om mitt liv blir enklare när jag kommer hem. Tack, inser via dig att, nä, samma hets som här med avslutningskläder och pannkakor! Må väl!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-06-11 22:18:03

När jag väl kommer tillbaka till mitt jobb (om jag nu gör det...) så blir det som att börja om på nytt...

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-14 09:31:16

super fin bild på dig ja skönt med semester jag har ett tag dit ännu....ja jag har oxå shoppat lite nytt inför sommaren 6 par skor om inget annat :) :) hoppas du får en super skön lördag kramen

Svar: Tack :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-06-14 09:52:07

Jättefin bild på dej ju :)
Ha nu en härlig helg!

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-15 09:11:24

Hihi visst är det mycket just denna tid på året
Kompensationen blir då semestern infinner sig :)
Ha en superskön söndag och en superbra vecka kramis

Svar: Tackis! Detsamma till dej! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-06-16 17:06:51

Känner igen det där.... Även im jag inte har barn sp känner man sig rörig och ofokuserad... Puh.
Hoppas det ordnar upp sig ;)
Ha en fin midsommarvecka! Kram!

Svar: Ja tiden går alldeles för fort. Hoppas du kommer ha det bra med familjen. Trevlig midsommar!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela