Countrylivingintheciity

Sonen hälsar på en kompis

Publicerad 2014-07-15 20:52:58 i Allmänt,

 
Igår åkte jag och yngste sonen och hälsade på hans kompis (jag är även vän med hans mamma så det blev två flugor i en smäll). Hans kompis har dock en liten bror som är världens sötaste! Här är ett foto på honom. Han sa att han var en varg och att det här var hans varghåla. Vilket ordförråd för en liten treåring. Och inte bråkig och trotsig som treåringar brukar vara är han heller. Det där lilla charmtrollet kan vira mej runt lillfingret. Trots att jag inte brukar leka med barn (låter oftast mina egna leka med varandra sen de var små så kunde jag inte gå ut och knacka på en liten låda han gått och gömt sig i.
 
 
 
Sen käkade vi lite och pratade medan barnen skötte sig själva och hade det jättetrevligt. M har nog det snyggaste köket av alla jag känner så där sitter jag gärna ;)
 
På eftermiddagen åkte vi hem och slappade och idag känns det som vi knappt gjort något alls. Jo, vi har ju rensat i trädgården. men jag orkade inte göra klart så nu ligger det små högar överallt.
 
 
Lillkillen hjälpte ju till också så blir det roligare för mej. Även om han bara orkade med en halvtimme.
 
 
Den här veckan är min sista med honom på en hel månad. Det kommer att bli oerhört tufft men eftersom jag börjar jobba på måndag och min exman är ledig så är det hans tur att ha barnen. Det är ju bäst för dem, men jättetråkigt för mej.
 
Imorgon väljer jag mina bästa foton från Greklandssemestern och Norrlandsresan så kika gärna in här då!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-07-15 20:56:35

Bra när barnen kan vara med i trädgården och jobba, det får mina vara oxå.

Svar: Vad duktiga vi är som tar med oss våra barn, hihi. För de lär sig att inte bli lata om de får jobba lite som små, sen tror jag det är kul för dem att umgås och se resultatet av de dem gör också :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine mamma till dennis

Publicerad 2014-07-15 21:31:33

åh hade jag gjort det hade jag nog vart en tjuv enligt dom.
Men att dom hade mage att ta det med sig från stranden.
och t,o,m mamman var den som bar iväg min sons simring. dessutom stod dom med sandiga fötter på våran filt. jag observerade dom en stund på håll.
Nu blir här alla fall en mysig film kväll
kraaam

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-07-16 13:34:50

En sån härlig dag ni hade.
Förstår om det känns tungt när barnen åker men hoppas att det går bra!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela