Countrylivingintheciity

Tillbaka.

Publicerad 2014-01-11 08:58:40 i Allmänt,

För nästan ett år sedan beslutade min äldste son att han inte ville bo med mej. Efter lång tids kämpande med soc och många konflikter i familjen och med en halvårs lång utredning så fick vi en samtalskontakt nu i veckan. Jag och min son fick sitta ner. Kontaktpersonen var inte så bra men det var bra att min son fick höra mina åsikter från mej om det som hänt. Igår sa han att han ville prova att bo en vecka med mej. Kanske blir allt som förut nu. Kanske är jag äntligen på rätt väg. 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-01-11 22:48:14

Så glad jag blir! Hoppas ni får det bra, jag håller tummarna!

Postat av: Shadaim

Publicerad 2014-01-12 22:44:04

Åh vad glad jg blir av att höra detta ❤️❤️❤️

Postat av: Shadaim

Publicerad 2014-01-12 22:44:13

Åh vad glad jg blir av att höra detta ❤️❤️❤️

Svar: Tack <3 Ja fy alltså ett helt år av smärta. Att jag inte fick magsår eller blev sjuk av all sorg jag haft. Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-01-13 13:45:36

Jag håller tummarna för att allt går bra!
Kan tänka mig att det varit tufft...
Kram!

Svar: Tack, jag det här var något jag aldrig skulle kunna tänka skulle hända. Men nu verkar vi vara på rätt väg i alla fall :) Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela