Countrylivingintheciity

Godaste Juice:n

Publicerad 2014-02-11 11:44:45 i Allmänt,


Var förbi Coop Centralen idag innan jag gick till jobbet och fick provsmaka nya juice:er. Och den här måste jag bara tipsa om! Inga äckliga bananer eller en massa billiga äpplen utan bara goda frukter utan tillsatt socker. Inget annat! Den kostade 22 kr och var ganska liten men åh så god!
 
Den kommer nog säljas i fler butiker för det är ett företag från Helsingborg som säljer den. Det är inte Coops egna märke.
 
Idag står shopping på schemat. Min snygga lillasyster I fyller år och då är det ju smink, parfym eller kläder som gäller. (Samma som jag önskar mej) Och jag fick reklam idag till min mail som jag bara dog när jag såg! Jag vill också ha den här! (Lägger upp den efter hennes födelsedag). Hoppas att ni alla har en bra dag! Med shopping eller utan!
 
Kram!
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-02-11 22:39:25

Åhh, juicen både ser och låter smaskig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela