Countrylivingintheciity

Firande av min älskling!

Publicerad 2014-02-12 09:30:16 i Allmänt,

Nu har det firats i dagarna sju! Nej kanske inte så mycket men extra mysigt tycker jag att vi haft de här dagarna.
Vi har provat på fisk-spa. Som inte var en sådan trevlig upplevelse som jag hade trott (väldigt kittligt och väldigt läskigt). Och gått på middag på en fin restaurang som tyvärr inte levde upp till förväntningarna när det gällde maten. (Caliente ). Så det blir dåligt betyg som läggs upp på http://www.restaurangkartan.se/Stockholm/
Där jag fortfarande heter Wildrose som på förra bloggen.
 
 
 
 
 
 
Och imorgon blir det Dinner and Movie för att killen ska jobba på alla hjärtans dag. Mys, mys! Hoppas ni har en bra onsdag! Kram till er alla!
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-02-12 13:44:41

Vad synd att det inte var bra! Hittade inte din kommentar om restaurangen, men den kanske inte kommit ut än! Ha det gott, kram

Svar: Här är min sågning: http://www.restaurangkartan.se/0475636/Caliente_Tapas_BarHade velat skriva mer men det gick inte :)) Ikväll blir det ut och äta igen!
Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-02-12 21:50:25

Trist med fiskarna och med maten, men det viktigaste är ju ändå att ni fick tid tillsammans!

Svar: Precis vad min kille sa också :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2014-02-12 23:03:51

ja men tårta är ju så mumsigt hehe.
nu ska jag ta det lite lugnt framför tvn kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela