Countrylivingintheciity

Ärligt

Publicerad 2014-02-28 09:05:46 i Min stil,

Tänkte vara lite ärlig hur jag egentligen ser ut utan smink. Jag photoshoppar aldrig ändå men här är jag helt osminkad. Först i vanligt ljus sedan i starkt vitt ljus. Vågar någon fler lägga upp foton så skulle det vara kul.
 
Själv gillar jag både att ha smink och vara utan trots att jag har hört flera tjejer som aldrig skulle vilja vara utan bland folk. Jag tycker vi alla kan vara vackra både med och utan. <3
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-02-28 10:03:43

Jag har gått från att ha sminkat mig dagligen till att inte sminka mig alls.
Det har ju givetvis med mitt mående att göra. Jag orkar inte lägga den energi jag inte har på sånt. Och i dag tycker jag att det är skönt att slippa.
Visst händer det fortfarande att jag lägger make up men det är nog enbart om jag väntar manligt besök.

Svar: Ja, man ska göra det man känner sig bra utav. Idag lade jag inte ner något på ansiktet utan satte bara håret i en hög tofs. Men lite make up skadar ju inte vid manligt besök ;) det har du ju rätt i <3
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-03-01 12:30:25

Jag har inga problem att gå utan smink, varför skulle man ha det egentligen?
Ibland bara mascara, ibland hela kitet. Beror på situation, men som sagt går ofta utan, även bland folk ;)
(Precis som om man skulle skrämma folk ha ha)
Hoppas du har en fin helg!
Fotona på dig är hur fina som helst! :)
Kram

Svar: Tack! <3 Ja men när jag går osminkad får jag ofta kommentaren: men herregud att du vågar vara utan smink, det skulle jag aaaaldrig våga. Och då känner jag lite, eh, ska jag skämmas nu :) Men jag tycker att man kan vara fin utan med. Speciellet när man är pigg och glad för då lyser ju ansiktet ändå.
Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela