Countrylivingintheciity

Jag vann!

Publicerad 2014-12-17 09:21:00 i Allmänt,

Beställde en jättefin dunjacka från Ellos i år. Inte särskillt varm men man kan inte få allt ;) Jag fryser iallafall inte om baken i år.
 
 
Mina varma skor kommer från Stadium och dem köpte min kille till mej förra året. Väldigt luddiga och varma!
Iallafall, det jag vill komma till är att jag VANN!
Jag har vunnit en månad gratis träning på gym där jag bor. Gymmet är väldigt nytt och jag blev bara SÅ glad! Jag har gått och kikat på det flera gånger men inte vågat gå in för att det ser så flashigt ut och tjejerna såg så coola ut och nu ska jag dit! Stön! Det här är så coolt! Jag får sola hur mycket jag vill och vara med på alla gruppträningar. De ringde mej när jag satt på tåget påväg hem och jag valde att börja nästa vecka. Det blir ju perfekt! Nu kan jag äta så mycket julmat jag vill utan att få dåligt samvete! Hehehehe!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-12-18 17:50:51

Snygg jacka :)
Härligt med vinsten!
Ha nu en skön torsdagskväll!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela