Countrylivingintheciity

1 dag kvar

Publicerad 2014-08-28 10:02:16 i Allmänt,

 
 
Det här fotot sitter på mitt jobb. Känns ganska konstigt att titta då jag faktiskt gjort det. Jag har gett upp.
Jag sade upp mej för några veckor sedan och har lärt upp en ny trevlig tjej att ta över min plats.
 
Det blev för mycket helt enkelt. Jag klarar toppar och dalar men när det känns stressigt hela tiden så orkar jag inte till slut. Jag har haft svårt att sova. Varit stressad och irriterad. Inte mej själv helt enkelt.
 
Så innan jag gick in i väggen så svängde jag förbi den istället. Det känns bra samtidigt som det är sorgligt. Jag hade ju jobbat där i nästan ett år och verkligen försökt bygga upp något bra men jag känner att det är bättre att lämna över till en ny förmåga.
 
Många kan inte det i dagens Sverige. Många sliter ju och hoppas att det någon gång ska bli bättre men eftersom jag har en sådan underbar chef på mitt bemanningsföretag så hjälper hon mej att hitta något som passar mej bättre.
 
Lämnar många trevliga kollegor och några kommer jag ju så klart att fortsätta att hålla kontakt med.
 Och nytt jobb ;) ja jag har gått vidare i en andra intervju på ett stort företag som webb administratör idag så hux flux så kanske jag börjar där på måndag.
 
 
Ha en trevlig dag alla! Och ta hand om er!
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-08-29 23:44:28

Bra gjort av dig! Jag mådde dåligt på mitt förra jobb, men sökte jobb i ett år innan jag fick ett nytt. Tyvärr tog det för lång tid och sen dog min mamma precis när jag fick ett nytt jobb, så jag brakade rakt in i väggen ändå jag....

Svar: Ja, jag förstår dej. Har man redan börjat svikta så kan hjälpen komma försent. Sedan när ens förälder dör så blir det ju extra jobbigt. Min syrra skulle gå klart gymnasiet när pappa dog. Hon klarade inte det utan hoppade av. Jag förstår henne för det med. Det är fruktansvärt jobbigt :(
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-09-01 09:26:29

Vad bra gjort av dej!
Hoppas att du får nytt jobb :) Kanske du börjat idag?

Ha nu en bra måndag!

Kramen om

Svar: Hej!Jag är hemma och vabbar nu men imorgon börjar jag på nya jobbet. Webb-administratör. Det känns både skrämmande och spännande. Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela