Countrylivingintheciity

Bara en massa fånerier

Publicerad 2014-04-06 16:13:00 i Hemma hos oss,

Idag var vi ute och trädgårdsarbetade lite. Väldigt lite. Ingen av oss tar detta på så stort allvar och det är ju skönt. Livet är alldeles för kort för trädgårdsarbete. Så när vi lessnade fotade vi oss en massa. Så vi kan skicka till vårt nya fadderbarn i Vietnam:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och visst ja, lovade att visa "stråna" på tatueringen:
 

Nu är det dags att hjälpa barnen med läxorna vi började med imorse.
Ingen rast och ingen ro.
Kram!
 

Kommentarer

Postat av: Ergo sum

Publicerad 2014-04-06 16:52:19

Hejhej! :)

Ville bara kika in till dig och se hur du har det!! Blir jätteglad när jag ser bilderna och förstår att även din stora kille nu regelbundet kommer hem till dig!!! Yaaayyy!!!

Hoppas du fortsätter njuta av din fina stuga!

Kram

Postat av: browneyedgirl

Publicerad 2014-04-07 07:06:06

Jag älskar att vara i trädgården :)
Vilken mysig stuga. Kramen

Svar: Tack så mycket! Den är liten men naggande god :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-07 09:04:55

Härligt & jag är så glad för din skull ang barnen :) snällt att dom hjälper till att fixa fint hemma :) fina ögonbryn har du nu :) önskar dig en skön måndag kram

Svar: Ja jag är också glad. Livet är inte helt när jag inte har dem båda även om jag ibland är rädd och osäker om den äldste verkligen älskar mej.Tack och kram fina Eva <3
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Marre

Publicerad 2014-04-07 18:42:11

He he he... skönt att kunna gå och greja ute i trädgården i alla fall. Ögonbrynen blev bra!

Svar: Tack ;)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-04-07 22:09:12

En lagom dos av trädgårdsarbete är helt OK. Jag gillar om jag får slakta en buske med en rejäl sekatör, men rensa ogräs, kratta eller klippa gräs, det är alldeles för tråkigt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela