Countrylivingintheciity

Gäsp!

Publicerad 2013-11-27 08:40:01 i Allmänt,

Idag är det en hård dag. Känner mej på konstigt humör och så känner jag mej skum i hela kroppen. Det blev ingen magsjuka. Ingen förkylning heller trots att fästmannen är jättesjuk och lillkillen spydde i flera dagar. Jag vet inte om det berodde på vitpepparkornen jag åt varje gång som jag började må lite illa eller den här superduper-influensasprutan jag tagit i år. Jag brukar alltid bli sjuk! Jämt! Och nu känner jag mej bara orkeslös. Så jag är väldigt tacksam.
 
Köpte ett litet fröhus till fåglarna som jag och lillkillen satte upp ute. Så nu ser vi söta små fåglar vid frukosten.
 
 
 

Funderar på att också köpa ankor. Men det var mest för att jag såg att de älskar att äta mördarsniglar. Kanske hade varit gulligt med ett litet ankpar i en inredd lekstuga som grannarna får låna för att rensa sin gräsmatta.
 
I två dagar har jag varit hemma och vabbat. Men har jag gjort något nyttigt. Nej. Disken hotar att ta över och räkningarna är inte betalda. Inget julpynt inhämtat heller från lillstugan.
 
Men nästan alla julklappar är klara! Det ni!
 
Hoppas ni håller er friska eller i alla fall blir friska snart: Kram på er!
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-11-27 09:14:12

Trist att vara sjuk, men så är det denna tiden av året, härligt att klapparna är klara ju. Jag har några kvar men inte så många :) hoppas du snart känner dig bättre tjejen kramen krya på dig

Postat av: SYNSKADAD FYRABARNSMAMMA

Publicerad 2013-11-27 09:31:10

HEJ KIKAR IN TILL DIG OCH SER ATT JAG KAN KOMMENTERA HÄR PÅ DIN BLOGG :) JAG KAN NÄSTAN BARA KOMMENTERA BLOGGAR I BLOGG.SE HAR SJÄLV TAGIT EN BLOGGPAUS MEN KOMMER ATT UPPTA BLOGGANDE SNART IGEN. HOPPAS ATT DU KRYAR PÅ DIG SNART OCH FÅR LITE JULIGT :) MÅNGA KRAMAR CARINA

Svar: Nämen hej! Det var länge sedan! Kul att se dej! Jag läser i din blogg att du är trött. Det är verkligen jag med! Hoppas vi blir pigga snart!Kram!!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: TantGlad

Publicerad 2013-11-27 12:24:01

Många råkar ut för magsjukor och skit nu.
Gulligt med lite småfåglar att Titta på.
Ha en jättefin dag nu.
Varm kram till dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela