Countrylivingintheciity

Det behöver inte vara guld för att det ska glimma

Publicerad 2013-11-24 16:11:34 i Allmänt,

Idag gick jag och killen och kikade på julpynt och lite annat som behövdes hemma. Gick in på ett ställe som är känt för att vara billigt och vad hittade jag där?
 

Jo billiga doftljus, granar och pynt. Jag var så klart på Rusta. Ser ni den där vita granen där nere; den kommer snart att bli min! Jag bara älskar julen! All mat, allt pyntande och musiken. Jag blir som barn på nytt. Härligt att hitta massor av saker som inte kostar så mycket. Då blir det att jag köper hem mer. Vad har ni för färg på era granar? Jag såg ju att Rusta både har svarta och rosa med.
 
 
 
Billig flytande tvål, inte så bra kvalitet, men åh så gott de luktade:
 


 

Kommentarer

Postat av: A House With A View

Publicerad 2013-11-24 18:59:36

Vad kul att du börjat en ny blogg :) Jag älskar också julen, perfekt med Rusta som har billiga priser :)

Många kramar aka

Postat av: Freja

Publicerad 2013-11-24 21:25:50

Hallå, kul att komma hit! Vi har sällan gran, men på Rusta köpte jag fina glittriga döskallekulor i fjol!

Postat av: TantGlad

Publicerad 2013-11-24 21:31:50

Hejsan.
En ny fin blogg har du ser jag.
Visst är det roligt då man kan köpa saker för en billig penning och kunna unna sig lite mer.
Jag älskar julen åkso, men är trist traditionell vad häller traditioner. Rört är Stora färgen som vakaa in med julgrönt. Men Visst ser det roligt ut med alla nya färger.
Kramen från mig.

Svar: Jag älskar också rött! Jag har en massa dukar och gardiner i det men jag får se vilken färg det blir detta år, det är ju kul att variera sig ibland också ;)Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Marre

Publicerad 2013-11-24 22:36:26

Åh där är du ju! Kul med en ny blogg! Jag älskar också julen och här hemma ser både jag o dottern (mest dottern) fram emot julen. Snart 1:a advent ju! Kram.

Svar: Ja det går fort nu! det blir inte så många julklappsköp för oss i år eftersom jag och killen jobbar och så har vi inte barnen men några små saker blir det.
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-11-24 23:37:58

tack söta du.
just nu sitter jag o försöker planera sonens 4års kalas
kraam

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-11-25 08:36:26

Härligt med julen ! Jag har också köpt lite nytt till julen :)

Kramen om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela