Countrylivingintheciity

Stackars lilla älskling

Publicerad 2013-12-19 13:24:27 i Allmänt,

 

Jag  är inne på tredje dagen av vabbning. Min yngste son verkade helt okej igår med sin förkylning men imorse när han vaknade grät han och hade så ont i halsen att vi åkte till VC. Vi träffade en jättetrevlig läkare som skrev ut hostmedicin, kollade hals, lungor, hjärta och sa att vi skulle komma tillbaka på måndag om han inte blivit bättre.
 
Min lilla ängel. Som alltid brukar vara så busig, charmig och glad är helt slut. Det skär i hjärtat av att se honom sjuk. Jag önskar att jag kunde vara sjuk istället. Nu får vi vara hemma och han äter det han vill och har sin Alvedon, halstabletter och hostmedicin. Hoppas att han är bättre imorgon. Jag vågar inte göra något här hemma utan tar det bara lugnt här med.
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-20 21:46:55

Men vilken stackare! Hoppas verkligen han snart blir bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela