Countrylivingintheciity

Så stolt över mitt jobb!

Publicerad 2013-12-13 16:07:08 i Allmänt,

Igår hade vi AW på jobbet. Det delades ut julklappar och lästes upp julhälsningar och skålades i både glögg och vin. En himla skön stämning alltså! Och vet ni vad vi alla fick?! Jo ett Fuck Cancer armband. Som Ung cancer gjort.
 
Så himla kul att det här företaget satsar på en julklapp som både är cool och stöttar en bra sak. Sedan bidrar de med ytterligare 10 000kr till Cancerfonden!
 
Här nedan ser ni hur fint det var dukat, själv blev jag tvungen att gå vid fem för att hämta min son på fritids. Nästa gång hoppas jag att jag kan stanna längre!
 
 
 
 

Glad Lucia!
 

Kommentarer

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-12-14 01:32:14

ja super goa små kids

gillar dom armbanden.

Hoppas du sover gott nu det ska jag försöka göra
kraaam

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-14 19:57:31

Åhh, vilken bra julklapp! Jag skulle önska att mitt jobb gjorde nått liknande. Vi brukar få nätpresentkort, där det bara är ett smalt urval av prylar, och sällan något jag vill ha. Skulle vara så mycket bättre om jag istället kunde skänka min present till något behjärtansvärt område!

Postat av: Tess

Publicerad 2013-12-17 17:59:34

Det ser riktigt mysigt ut! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela