Countrylivingintheciity

Nu är det jul igen...

Publicerad 2013-12-21 20:53:45 i Allmänt,

 
Idag firade jag lill-julafton med barnen. Jag lämnar dem hos sin pappa imorgon så givetvis måste vi hinna med dopp i grytan. MUMS! Det är min favorit på julbordet! Sedan fick jag besök av TVÅ tomtar! Vilken tur jag har!
 
 
Det blev paketöppning, Julfilm och ett litet julbord.
 
 
 
Senare på kvällen blev det chips med dipp och pojkarna ser på Harry Potter och spelar spel i pauserna.
Nästa vecka blir jag själv på julafton då fästmannen jobbar.
Men dagen efter är han ledig och du dukas det upp av allt gott igen!
Min yngste son har äntligen blivit frisk! Idag var han helt feberfri och har ingen hosta eller halsont heller!
Så himla skönt, jag har varit så orolig på natten. Han är ju åtta år men min yngste så han är alltid liten för mej.
Nu är han tillbaka till sitt gamla charmiga själv igen!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-21 23:19:50

Så mysigt ni har det!

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-22 09:18:47

Så mysigt !
Vad bra att sonen är frisk nu :)
God jul till dej!

Kram

Svar: Detsamma till dej! kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2013-12-23 06:34:31

HÄRLIGT ATT LÄSA :) ÖNSKAR DIG EN RIKTIGT GOD JUL Å HA DET GOTT KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela