Countrylivingintheciity

Jag är så glad!

Publicerad 2013-12-04 17:33:43 i Allmänt,

 
Världens bästa kille, min fästman, klarade ordningsvaktsutbildningen igår! Så nu går han vidare från väktare med 12 timmars nattjobb fem dagar i sträck till dagjobb tre dagar i sträck. Det är så underbart och jag är så stolt över honom! Hans största dröm är att bli polis så några år som ordningsvakt kommer förhoppningsvis ge honom en stabil grund att stå på när det blir dags att söka till den utbildningen.
Jag älskar att han är så företagsam. Han vet vad han vill och följer sina drömmar och är så inspirerande för mej med. När jag säger att jag inte kan/vill eller tycker det är tråkigt så får han mej alltid att göra det minst en gång för att visa mej själv att jag klarar allt bara jag själv vill. Han har inget behov av att visa sig macho så på det sättet vågar jag ännu mer.
 
Stort grattis min bästa vän och min älskade fästman! Jag älskar dej!!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: TantGlad

Publicerad 2013-12-05 15:24:23

så fint du skriver om din fästman.
Lycka till för honom att bli det han vill bli.
Ha det gott nu, och en fin torsdag till dig!
Kram.

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-12-05 22:31:41

skumt
ja när vi fått svaret så slutade kissandet så där ofta "så det var nog bara nån grej" jag vet inte.

ja mys att ha släkt nära (mormor och morfar). men hade vart kul om han fått ha sin pappa kvar i livet istället. föräldrar är alltid nr 1 för barnen.
men tur vi har min mamma o pappa nu när min man gått bort.
kram

Svar: Vårt kissanade slutade också tvärt. Mycket skumt.
Ja du har rätt. Ingen i världen kan ersätta ens föräldrar.
Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela