Countrylivingintheciity

Im not on a diet

Publicerad 2013-12-12 12:32:10 i Allmänt,

 

Jag har bara ätit en massa dåligt sista tiden så nu känns det bra att skippa kolhydrater på luncherna ett tag framöver. Idag blev det Tonfisk, soltorkade tomater, ägg och en härlig chiliblandning som jag hittade på jobbet. Här får man även hur mycket juice som helst och det gillar jag ju så det blir en Brämhults om dagen.
 
Igår fick jag yngste sonen. Vi har varit på möte med hans lärare eftersom han har svårt med svenskan och matten. När vi kom hem så läste han högt för mig som han brukar och sedan tittade han på tv. Han var så trött igår stackaren! Känns skönt att få ha honom hemma och veta när han lägger sig. Senast åtta tycker jag är en bra tid för en åttaåring som går upp sex varje morgon.
 
Förresten, var tog vintern vägen? Imorse hade vi +8 när vi gick till bilen. All snö är borta och bara en massa slask är kvar. Det var ju inte kul. Jag gillar inte när det är för mycket snö och kallt men snö ska det väl ändå få vara i december!
 

Kommentarer

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-12 17:20:35

Usch ja för denna vinter alltså! Det har varit mörkt o regnat hela dagen idag..det ska komma en till storm nu också.
Kommer att lägga ut bilder på korna då jag varit till ladugården o fotat dem.....endera på bloggen el Instagram.... där heter jag "paulasblogg"

Ha en fin kväll!

Kram

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-12 20:06:51

Lunchen ser smaskig ut och Brämhults är ju supergoda juicer, lyllo dig!

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-13 10:47:11

Nu har jag lagt ut en bild på en av våra kossor på bloggen..mera kommer det :)

Ha en fin fredag!

Kram

Svar: Ja nu såg jag ett foto i alla fall :) Vad gulligt! Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela