Countrylivingintheciity

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-12-02 15:58:00

Jättesnygg är du i den klänningen och vilket fint nagellack till. Wow, snygging! Kram

Svar: Tack detsamma! Kul att se dig igen! Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-02 19:43:18

Snyggt! Och chict att matcha nagellacket med kläderna!

Svar: Hihi tackar ;)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-12-03 14:33:51

ja verkligen tur
vad fin du är i klänningen, imorrn ska jag kika in på new yorker se om dom har något snyggt
kraaamm

Svar: Tack så mycket! <3Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela