Countrylivingintheciity

Här är förberedelserna i full gång.

Publicerad 2013-12-15 14:01:01 i Allmänt,

 
Precis som det säkert är hos er så håller vi på att förbereda inför julen. Lillkillen har fixat egna presenter till sina kusiner som han slår in medan jag bakar lussebullar och stryker gardiner.
 
Storkillen hade match i Täby igår som vi var på och nu sitter han och tar igen sig framför tvn.
 
Nästa helg har jag killarna igen! ;) Då kör vi lill-julafton på lördag för på söndag ska de till sin pappa.
 
Jag har varit så trött i helgen och gått och vilat under dagarna. Jag vet inte vad det är med mej. Det är ju inte kul men jag måste vila för att orka med resten av veckan.
 
Hur är det med julstämingen? Vissa av er gillar ju inte julen... du vet vem du är F, medan andra gillar pysslet. Här känns det som en enda utdragen November pga slasket utanför. Måtte det bara komma snö snart!
 
Kram!
 

Kommentarer

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-15 15:40:21

Här är det lugnt idag, måste verkligen börja med att paketera julklapparna så småningom..antagligen blir det nån annan dag. Före fredagen också, då jag ska en sväng till mammas...
Har beställt det sista via nätet idag också..
Ha en fortsatt bra 3 advent!

Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2013-12-15 19:22:42

Jag har börjat få lite julstämning. Vi fick snö igår men den verkar töa bort igen. Ingen ordning alls. Jag älskar julen och iår är barnen hos oss. :) Ha en fin kväll. Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2013-12-15 19:22:43

Jag har börjat få lite julstämning. Vi fick snö igår men den verkar töa bort igen. Ingen ordning alls. Jag älskar julen och iår är barnen hos oss. :) Ha en fin kväll. Kram

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-15 20:25:28

Hmm, undrar om det är jag som är F, eller om du har fler bloggvänner som är antijul? Jag har ju svårt för måsten, konsumtionshysteri, julmat och annat runt jul. Men jag ÄLSKAR att vara ledig!

Svar: Hehe, nej det är dej jag syftar på! Jag gillar inte heller att man köper för köpandets skull. Men maten är viktig för mej. Det är i den stämningen sitter i tycker jag! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Therese

Publicerad 2013-12-18 07:17:32

Åh vad mysigt det låter! Det verkar som stora killen är hos dig oftare nu, vad härligt om det löst sig med allt kring det. Så ni var i mina krokar, Täby! Var det Tibblehallen ni spelade i?

Ha en skön dag, kram

Svar: Ja han är hos mej varann helg nu. Men tonåringar är ändå tonåringar så det blir nog konfliker i framtiden med. Huvudsaken han vet att jag älskar honom och att jag saknar honom åtminstone så kommer det nog att gå bra.
Ja vi var i Tibblehallen, men jäklarns vad folk håller på att bygga om vägarna och husen i Stockholm. Jag körde fel och tappade humöret totalt. Tur att vi var framme innan matchen iallfall! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela