Countrylivingintheciity

You win some, you loose some...

Publicerad 2015-03-12 17:26:26 i Allmänt,

 
Skulle mysa och ta det lugnt efter jobbet och titta lite på MTV men nix, det var bara en massa störningar, så jag blev tvungen att ringa Boxer. Poff! Så fixade dem det så snabbt! MTV funkar... och 1:an och 2:an försvann. Jaha, det här var väl inte det jag ville men jag ser så sällan på de kanalerna ändå så det gör väl inget.
 
Jag går och bloggar istället tills Kvinnor som mördar börjar. Men nej, datorn var så seg så att det var omöjligt. Jag får lova att ringa en kompis till helgen tror jag..
 
Idag har det gått bra på jobbet. Inte för att jag är så jäkla produktiv längre. Jag har mest bomull i mitt huvud, men som tur var så har vi inte så mycket att göra just nu så det får vara såhär ett tag.
 
Åh, en sak som jag glömde skriva om. Igår när jag satt i matsalen och tog bilder på mig själv för att jag var grymt uttråkad, så kom det fram en man från mellanöstern, som var i övre medelåldern och sa att jag var vacker. Jag blev SÅ paff, jag sa tack så mycket, och blev nästan gråtfärdig. Precis vad jag behöver nu. Lite kärlek och uppmärksamhet. Jag har aldrig sett honom förut men han måste jobba som kock i köket.
Min kompis L sa att han dök upp precis som en ängel. Och hon har så rätt. Ikväll blir det att plocka lite mer hemma så att det blir fint till helgen. Skulle vara så skönt att ha en helg utan att ha en massa städning kvar.
 
 
Hoppas ni har en underbar kväll allihopa!
 

Kommentarer

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2015-03-13 16:20:41

Hoppas att du hade en bra kväll!

Soligt idag :) Härligt!

HA en bra helg!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela