Countrylivingintheciity

Long time no see

Publicerad 2015-02-27 11:15:00 i Min stil,

 
 
Det är mycket på jobbet nu. Så det blir tyvärr inte så mycket bloggande. Jag jobbar med att lägga upp erbjudanden i ICAs webb shop. Något som är kul men tyvärr väldigt manuellt så det tar ju sin tid. Till helgen ska jag träffa min kompis Z och så har grannen kommit tillbaka så jag måste ju gå förbi honom och höra hur hans 3 månaders semester i Thailand varit.
 
Annars blir väl helgen som vanligt med städ och disk. Jag har inte barnen denna vecka så jag hinner nog städa torpet ordentligt innan de kommer.
 
 
Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2015-02-28 08:46:44

Då önskar jag dig en härlig helg!
Själv har jag sonen i helgen så det är mysigt!
Kram

Postat av: Freja

Publicerad 2015-02-28 22:57:56

Skönt att höra att allt är OK, ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela