Countrylivingintheciity

Greece

Publicerad 2014-09-25 20:41:00 i Allmänt,

Nu är den långa väntan äntligen över för bloggaren Eva. Här kommer mina Greklandsfoton;
 
 
Vissa gillar att klä sig bekvämt inför en resa. Andra gillar att klä upp sig!
 
 
 
 
På favoritrestaurangen
  
 
 

Frukostarna var godast ändå! Åh så mycket onyttigt och gott!
 

Min lilla älskling var alltid på så glatt humör.
 
  
 
 
 
 

Åh vad jag älskar lamm!
 
 
 
Ja, här var några bilder från när vi var på Kreta. Vi besökte 5 stjärniga hotellet Avra Imperial men blev besvikna på servicen. Dessutom låg det i en liten by där nästan alla restauranger serverade samma slags mat.
Byn låg inklämd mellan ett berg och ett hav så det kändes väldigt instängt. Vi gillar mer att kunna åka på utflykt, shoppa och prova flera olika restauranger så denna gång blev vi besvikna. Dyraste resan hittills och faktiskt den långtråkigaste tillslut.
 
Plus med resan var hotellfrukosten och att det var nära till både hav och pool. Samt att vädret var underbart!
 
Byn hette förresten Kolimbari.
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2014-09-26 20:21:19

Men åh va mysigt dock trist att det blir så när man förväntat sig något extra på ett sådant hotell å såå fin du är snäckan ,,,,tack för du delar o va rädd om er alla kramen

Svar: Åh tack snälla du!Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-09-26 21:01:38

Trist att det inte motsvarade dina förväntningar och inte heller priset, men det ser i alla fall fantastiskt fint ut!

Svar: Tack så mycket! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela