Countrylivingintheciity

Min födelsedag

Publicerad 2014-11-11 10:02:59 i Allmänt,

 
Jag firade min födelsedag i helgen eftersom jag fyller år på en vardag. Jag fick en ny mobil av min kille, en middag på min favoritrestaurang och bio. Vi gick ut med en kompis till honom och hans tjej och som vanligt när vi går ut så blev det väldigt roligt!
 
Serveringen på restaurangen var dock dålig. Så dålig att jag kände mej tvungen att ringa upp dem dagen efter men de skötte det proffsigt och sa att det skulle skicka ett presentkort för att visa att de skulle bättra sig. Jag hoppas verkligen att de kommer att bli bättre nu för jag ÄLSKAR maten där. Det är modern persisk mat och de har även goda coctails.
 
Sen gick vi och såg Annabelle på bio. (Och jag som gråter och blir skrämd på barnfilmer) hade lärt mej att hålla handen för biodukten så jag såg fötterna på skådespelarna och då blev det så klart mindre skrämmande! Så otroligt kul det var att lyssna på alla vuxna män som skrek med mörka röster av rädsla i biomörkret! Filmen var annars bra. Bättre än den film som den är en fortsättning av så den rekomenderar jag verkligen.
 
Idag blev jag uppvaktad av mina söner. Jag älskar dem så mycket! De visade galna födelsedagsklipp på youtube och gav mej presenter! Mina systrar Anna och Emma hade köpt en superfin blus (rosa spets som jag älskar så klart) i storlek XS. Jag blev väldigt nervös om den skulle passa för jag tycker att jag gått upp lite sista tiden men den satt perfekt!
 
Sedan fick jag en present i förskott av min mamma, en foundation från Armani och en massa grattis på Facebook så jag har det så bra idag!
 
T o m min chef från Proffice mailade mej grattis!
 
Ja hoppas ni alla har det bra på min födelsedag! Kraaaam!
 

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2014-11-11 15:04:11

GRATTIS på din dag! Hoppas den blev fin!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-11-11 19:21:11

Grattis, så mycket fina presenter du fick!

Svar: Ja, jag får bara fler och fler varje år! :D :D
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine mamma till dennis

Publicerad 2014-11-11 21:20:29

STORT GRATTIS PÅ DIN DAG
det där såg gott ut dessutom.
härligt att du haft en fin dag.
japp denna gång blir det en liten tös.
v33 nu hoppas sista tiden går fort.
kraaam

Postat av: Eva`s blogg

Publicerad 2014-11-11 22:05:33

Åh GRATTIS så fina saker du fått :) hoppas dagen var toppen o att du har det bra kram

Svar: Tack! Ja jag blev så glad, men som vanligt får jag mycket så kommer jag att ge mycket, jag är inte mycket för smörande av mej. Jag hade verkligen inte önskat mej en mobil! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Jane

Publicerad 2014-11-14 00:37:10

GRATTIS GRATTIS underbara du.
Stor stor kram / Jane

Svar: Men JANE! Vad kul att du kikade in! Hoppas att allt är bra med dej!Stor kram tillbaka!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Therese

Publicerad 2014-11-14 11:58:29

Visst är det härligt att fylla år! Bra att det lönar sig att klaga, nu få vi hoppas de skärper sig! Kram

Svar: Ja. Men igår kom presentkortet på 1200 kr så det kändes bra. Jag ska nog gå dit snart igen. Men är de otrevliga igen då blir det sista gången. Då får jag leta en annan persisk restaurang.
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-11-18 07:58:06

Försenat GRATTIS på födelsedagen!Synd att maten inte var så bra...
Har nu flyttat tillbaka till wordpress...p.g.a att surfplattan kastade ut mej hela tiden från blogspot..Undras varför....nu sitter jag vid surfplattan o de funkar :)
Ha en fin tisdag!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela