Countrylivingintheciity

Lite allt möjligt

Publicerad 2014-05-22 14:34:00 i Allmänt,

Sista tiden har jag haft det bra. Det har varit mycket på jobbet men jag har även hunnit med bio med killen:
 
 

God mat och dryck på Taco Bar
 
 

Lite jobb i trädgården:
 
 

Sett barnen leka med både pistoler och vattenslangar:
 

Och så fest med jobbet så klart:
 
 

Ja, allt är bara bra med mej. Lite mycket jobb så jag inte hinner uppdatera och så gillar jag inte att blogga från mobilen när bilderna blir för stora, men det är ju bara i-lands problem.
 
Om en månad åker jag, killen och yngste sonen till Grekland för första gången.
Jag har blivit nog lockad av Evas härliga foton så nu är det dags för mej med! :)
 
Ha en underbar dag alla!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-22 23:32:52

Kul att få se dina fina bilder även här och höra att allt är bra med dig! Och tack för dina fina kommentarer på fejjan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela