Countrylivingintheciity

Förr- förra helgen

Publicerad 2014-05-07 15:17:09 i Allmänt,

För två veckor sedan så åkte jag och fästmannen till Uppsala. Den staden är verkligen vacker! Vi gick på en fin restaurang som tyvärr inte kunde mycket om service men inredningen var ju fin och maten okej så det var ju alltid något. Vi åt persisk mat och gick sedan vidare till bion.
 
 

Här är ett foto som är taget nästan precis på gatan utanför:

Vi tog varsin glass efter vi sett Spindelmannenfilmen (som var dålig tyvärr) och åkte långsamt igenom stan påväg hem. Åh vad jag njöt när jag åkte förbi alla gamla hus.
Nån gång vill jag också bo i Uppsala!
 
Dagen efter åkte jag och hälsade på min kompis M och hennes döttrar.
Här ett kort på minstingen som verkligen är charmig när hon är vaken med:
 

På eftermiddagen åkte jag och kilen och letade efter trädgårdsmöbler.
Jag är väldigt noga med min stil. Inga spontanköp här inte!
Jag gillar att  min kille har ett enormt tålamod med mej och det var så klart han som hittade den här mat-gruppen som matchar min husfärg.
 

Vi ville ju ha fint till syster och hennes familj skulle komma.
Inte kunde vi vet att det skulle bli kallt igen...
Så himla typiskt! :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-07 22:42:56

Men till sommaren blir det varmt och skönt att sitta där!

Postat av: Eva

Publicerad 2014-05-08 10:17:48

Men så rätt jag är oxå så vet precis vad jag vill ha o inget annat men du har ju bra smak för det är super snyggt!! ha en skön dag kram

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2014-05-08 14:41:51

önskar dig en fin dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela