Countrylivingintheciity

30-års fest och mors-dags firande

Publicerad 2014-05-27 08:47:17 i Allmänt,

I lördags var jag och killen bjuden på 30 års fest. Det var en lugn tillställning ute på en jättestor altan med lite lätt mat och medtagen dryck. Underbart väder och trevliga människor. Vi var där någon timme och det var så roligt att jag faktiskt glömde att fota. Jag som jämt fotar! Folk kom och gick och vädret var ju jättebra. Mer sånt avspänt mys!
Söta L hade färgat håret mörkt och hade klänning som hon passade så bra i. Jag tror hon också hade en toppendag!
 
Sedan var det söndag. Mors dag utan barnen. Jag kan försöka spela. Att jag inte bryr mej. Att ljuga för mej själv och le. Men en morsdag utan barn är ju för hemskt jobbig. Jag tror killen fattade det för han plockade direkt fram gräsklipparan och röjde upp hemma och sedan åkte vi iväg på en dinner och movie. Men extra dryck till mej. Det är ju alltid roligt att göra saker ihop även om filmen även denna gång var dålig. Vi såg Godzilla som får en stark 2:a av 5 från mej. Hehe.
 
Bjuder på lite bilder från söndagens nyklippta gräsmatta och en avslagen bloggerska.
 
Kram!
 
 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2014-05-27 08:51:49

God morgon...åh va härligt blir ju avis hi hi var skall ni åka?? bara du o killen? ser fram emot att följa med :) ha det gott kramen

Svar: Haha, jag tror det var Kreta. Killen är som mej. Han tycker hotellet är viktigast så vi bokade efter det :)) Lillkillen kommer att följa med oss för den stora ville åka med pappa. Det kommer att bli jättekul. Lillkillen är så lätt att ha att göra med så det blir som extra grädde på tårtan :) DÄR ska jag i alla fall inte glömma att fota något! Bara jag får lite mer tid över ska jag läsa ikapp mej i din blogg. Det har varit grymt mycket på jobbet sista tiden. Övertid nästan varje dag :(
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Linda på Markbladet

Publicerad 2014-05-27 10:10:23

Finfin stuga du har ;-)

Svar: Det är en liten villa! :D
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-27 21:45:11

Jag har hört även från andra att Godzilla inte precis är nån hit... Och en av de jobbiga grejerna med att vara feminist är ju att en ser de här sakerna överallt. Det går liksom inte att blunda för det hur gärna en ändå vill...

Svar: Precis! Såg just på tecknat med barnen där en av de kvinnliga hjältarna var klädd i urringat och sa att hon gärna ville se mer av hjälten och skrattade förföriskt. Men åh! Känner jag då! Barn får lära sig tidigt hur våpiga tjejer är och hur männen är hjältar. Grrr! Jag vet att jag själv kan se ut som en bimbo men de som känner mej vet att jag är en stark kvinna som klarar nästan allt själv!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-29 08:46:35

God morgon på dig ...önskar dig en skön dag kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela