Countrylivingintheciity

Tatueringen efter 2 dagar

Publicerad 2014-03-28 14:09:26 i Allmänt,


Okej, nu ska man inte ha någonting i sitt ansikte förrän det har läkt men jag kunde inte hålla mej utan sminkande mej runt ögonbrynen istället för att jag ville se hur det ser ut nu. Jag tycker fortfarande att det ser för kraftigt ut men jag är kanske inte van. Jag funderar på att färga håret mörkbrunt nu istället eftersom jag inte vill att kontrasten med ögonbrynen blir för stor. 
 
Annars är allt bra. Lillkillen är hos mej i tre veckor pga att min exmans tjej ska opereras. Så jag och lillkillen får vara extra mycket tillsammans. Det njuter jag såklart väldigt mycket över. Men eftersom jag är så snäll (!) ;)
Så skjutsar han honom ändå så han får träffa sin pappa under den här tiden i alla fall. Hade jag fått välja hade jag behållit honom för alltid men man ska ju inte vara egoist.
 
I helgen ska det bli fint väder så då kanske det blir en grillpremiär på tomten eller så blir det bakning hemma. Något kul händer i alla fall.
 
Vad ska ni göra? Har ni några planer?                   Kram!!!!!
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-03-28 21:26:05

Jag tycker det ser snyggt ut! Och i helgen ska jag vila, det är det enda jag gör numer...

Svar: Vad bra! Det gör jag med då och då. Igår sov jag en timme efter frukosten. Sen två timmar efter lunchen. Så kan det vara ibland. Fler borde vila mellan varven. Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-29 09:11:02

God morgon ...snyggt det är :) här skall vilas då jag är genom förkyld ha en skön dag kram

Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Publicerad 2014-03-30 09:40:45

Godmorgon eller mer kanske godförmiddag ;)
Hmmm... Fick ta hjälp av ett par ögon för att förstå detta med tatuering... Vad smart och mina lånade ögon tyckte det såg bra ut :)
Själv sminkar jag mig inte men det där tyckte jag själv om
Härligt med att få rå om din son i hela tre veckor :) Hihi vi mammor är väl så att vi vill ha barnen hos oss hela tiden men som du säger så får man inte vara egoistisk av sig
Såg i ett annat inlägg detta med maten och det är ju självklart att barnen då och då också ska få bestämma över vilken mat som ska serveras :) Hihi här hemma gör jag minst två rätter så att alla barnen blir nöjda och dem får vara med och bestämma
ha en superfin söndag många kramar till fina du

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-03-30 11:08:40

Å så mysigt det låter med grillpremiär och vad härligt att du får rå om lillkillen lite extra.
Kram

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-03-31 09:17:09

Snyggt ju :)
Hade en skön helg som innehöll klädtvätt, vila, biltvätt o så träff med väninna ggr 2!

Ha en fin måndag!

Kram

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-04 10:40:30

Kikar in & hoppas du har det bra så vill jag önska dig en härlig fredag kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela