Countrylivingintheciity

Åh alla dessa fina barnmöbler nu för tiden

Publicerad 2014-03-25 15:11:03 i Allmänt,

När jag hade barn fanns det varken sådana här saker och hade det de haft det så hade jag nog inte haft råd. Därför sitter jag nu och dregglar över de här otroligt gulliga möblerna. Jag hade t o m velat haft det här rosa sakerna när jag var liten men allt jag fick var ett halv rosamålat rum :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För tuffa tjejer som inte gillar rosa så finns det ju så klart fina kök i svart. De passar ju både killar och tjejer. Så mer könsneuralt finns det ju också på marknaden för de som gillar det. Själv ÄLSKAR jag rosa. Fortfarande!
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-25 17:44:01

Rosa är nog en favorit hos dom flesta tjejer o även mig :) hoppas allt är bra med dig,när har du tänkt börja bygga om? eller ut :) ha det gott kram

Svar: Jag ska kolla vad jag får tillbaka på skatten först :) Men om det går så blir det gjort i sommar
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-03-25 18:56:34

Jag har byggt och målat ungarnas möbler själv, så har det blivit precis de färger och former de velat ha!

Svar: Vad duktig du är! Och vad roligt det måste ha varit för barnen att få exakt det de velat :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela