Countrylivingintheciity

På bättringsvägen

Publicerad 2014-06-04 18:12:09 i Allmänt,

Läkaren sa att det inte var halsfluss utan bara förkylning. Och nu har jag bara ont i halsen på morgonen. Så det är bra. Jag hatar verkligen att ha ont i halsen. Jag bara feber, snuva och astma kvar. Det får jag jämt när jag är förkyld men eftersom jag handlade för 800 kr förra månade på apoteket så har jag allt jag behöver. Hehe.
 
Idag har jag bara legat ner hela dagen. Har massvis med disk och städning som jag borde ta tag i men jag är helt orkeslös och har ont i kroppen. Nästan skönt att det är dåligt väder med så att man slipper känna att man missar något kul.
 
Imorgon åker lille sonen hem till sin pappa och kommer åter PÅ MÅNDAG! Jippiee! Han är så kul och snäll. Och har varit så söt nu när jag är sjuk. Och så är det bara 11 arbetsdagar till semestern!
 
 
Vad ska ni göra i sommar? Har ni något att se fram emot?
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-06-04 22:42:47

Skönt att det inte var halsfluss, även om det förstås är jobbigt ändå...

Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Publicerad 2014-06-06 10:03:24

Skönt att du är på bättringsvägen
Är ju inte alls roligt att ha halsflus så det var ju bra att du inte hade det. Men det är ju jobbigt i alla fall att ha ont i halsen
Ha en bra nationaldag en massa kramar till fina du

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2014-06-06 16:10:32

tack
ja det är ju supergott.
ha en fin nationaldag och krya på dig
kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela