Countrylivingintheciity

Salta fiskar

Publicerad 2014-07-17 21:48:03 i Allmänt,


 
Idag badade vi i havet. Inte så vansinnigt kallt som jag trodde i vattnet och inte så varmt på stranden då det blåste skönt. Helt perfekt alltså.
 
 
 

Självklart blev jag röd också men det är smällar man får ta. Jag tror aldrig jag varit så brun (röd) någonsin och jag tycker själv det ser ganska bra ut.
 
 
 
 
 
 

När vi kom hem så vattnade lillkillen gräsmattan medan jag fyllde i nytt vatten i dammen och krattade ihop ännu mer löv och grenar som jag klippt ner. Sedan gjorde jag en jättegod middag som jag tänkte lägga upp på matbloggen imorgon. Hoppas ni också haft det varmt och skönt. Imorgon blir det nya äventyr. Förhoppningsvis med min kompis M, annars blir det nog bara tvätt, hårklippning OCH MER SOLNING!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela