Countrylivingintheciity

Bland eldkonstnärer och trånga gränder

Publicerad 2014-07-16 17:09:35 i Allmänt,

Idag var vi i gamla stan och såg en jätteduktig eldkonstnär. Jag blev så chockad att jag inte ens tog något kort! Han var jätterolig när han skulle få igång publiken och väldigt duktig när han förde igenom ett eldklot innanför sina kläder.
 
Efter det blev det glassätning och vandring i gamla stans smala gränder. Det var ju lite mulet på förmiddagen men när vi kom hem så blev det dags att byta om till något tunnare. Hoppas ni haft en skön onsdag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-07-16 20:38:09

Hahaha, jag känner igen det där, att helt glömma att fota! Vilken bra dag ni haft!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela