Countrylivingintheciity

Livet är hårt!

Publicerad 2014-01-17 07:30:00 i Allmänt,

Inte nog med att råttan har återuppstått på vinden efter mer än en veckas frånvaro. Utanför torpet såg jag idag spår efter en väldigt liten björn elller en väldigt stor grävling! Det känns ju inte så bra! Vill alla djur helt plötsligt in till mej för att jag har det varmt?!
 
Skulle köra bil till pendeln imorse också. Dörren hade frusit fast! Så jag fick ta mej in och ut genom passagerarsidan istället. Men det kunde varit värre. Tänk om bilen inte startat alls! Det är ju trots allt -14 idag! Hu! Hoppas det blir lite varmare till helgen åtminstone. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela