Countrylivingintheciity

När det är jul vill jag vara ett litet rött paket.

Publicerad 2014-12-04 14:04:32 i Jul, Min stil,

Har letat efter röda små klänningar under 500 kr och som vanligt så tycker jag Nelly är juligast. Här kommer tre favoriter som jag älskar:
 
För bara 249 kr så blir man fin för familjen.
 
 
Eller så blir man busigt julig för 399 kr.
 
 
Som ett litet trevligt paket skulle jag känna mej i den här klänningen som kostar 499 kr.
Vem av dem jag gillar mest vet jag dock inte än.
Hur går det för er? Vet ni vad ni ska ha på er på jul?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Life of Johanna

Publicerad 2014-12-04 16:49:44

Tävla gärna i lucka 4
http://lifeofjohanna.se/2014/december/lucka-4.html#comment

Postat av: Freja

Publicerad 2014-12-04 21:16:20

Jag gillar den i mitten bäst i alla fall! Själv jhar jag väl några mjukisbyxor och T-shirt, så funkar det bra att kryypa upp i soffan både för TV-spel och film!

Svar: Ja då funkar ju det bäst. Själv tar jag alla tillfällen jag kan att klä upp mej till tänderna. Även om bara mannen o barnen är med :D
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-12-09 16:56:04

Gillar alla 3 alltså :)
Själv ska jag ha en röd el svart klänning el tunika..beror lite på vädret också!
Kram

Svar: Jag har inte köpt någon än men jag älskar att klä upp mej till tänderna, hur kallt det än är :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela