Countrylivingintheciity

Ibland hatar jag att jag är så himla snäll!

Publicerad 2014-12-12 09:39:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
Var på yngste sonens luciafirande i förrgår. Han var så söt att jag fotade honom och vill dela honom med hela världen! Men han sa att jag absolut inte fick lägga det på Facebook så då slogs min tanke direkt av "men du nämner inte om bloggen".... men jag har ju så klart inte hjärta att göra det. Så ni får tänka er själva att han står där snäll som ett litet ljus bland alla barnen och ler.
 
Det var ett fint luciafirande. Med MÅNGA sånger! Jag fattar inte att barnen orkade. Och idag ska de vara i kyrkan hela dagen så att folk ska få komma och gå där och se på dem. Puh! Inte lätt att gå i trean och prestera så där. Det kliar själv i mej om jag sitter stilla i mer än en halvtimme.
 
Ja, ja det går nog bra idag. Han fick en pizza gjord av godisar igår av min fästman så han har något roligt att längta hem till när han är klar.
 
Kram på er! Och speciellt till min tremening som fyller år idag. Bara vackrare och vackrare blir hon med åren.
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva`s blogg

Publicerad 2014-12-12 10:16:17

ja jag kan också ogilla mig själv när jag har svårt att säga nej! men jag blir bättre på det :) fint med lucia hoppas din fredag blir mysig kram

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-12-12 15:52:38

Fint med Lucia :) Såg en Lucia vid sjukhuset idag! Nu finns update på bloggen!
Kram o ha en fin kväll!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-12-12 22:13:47

Åhh, en pizza gjord av godisar, mums! Jag frågar alltid ungarna om vilka bilder jag får lämna ut, även om det är gamla bilder. Bäst så...

Postat av: yasmine mamma till dennis

Publicerad 2014-12-14 21:01:09

tack jo med mig och magen är det fint.
så fint lucia tåg.
haha jag minns när jag var lucia och svimmade och scenen nästan tog eld. haha.
men bilderna var jätte fina.
just lucia är ju så himla mysigt.
imorn ska dennis ha sitt på förskolan.
han medverkade även i kyrkans tåg i fredags.
hoppas du får en mysig kväll nu
kraaam

Postat av: Jane

Publicerad 2014-12-16 22:01:43

Hallå finaste du.
Jag hinner inte blogga så mycket så jag säger GOD JUL nu istället.
Mega kramar från mig / Jane

Svar: Så synd att du inte hinner blogga. Jag saknar ju dej! :) <3Nu har jag äntligen bloggat igen iallafall. Hoppas du haft en lugn jul och ett roligt nytt år.
Kram!!!!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela